مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 11:052021-06-15سياسي

نخبگان برای دیده شدن باید به یکی از جناج های سیاسی نزدیک باشد


نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر اصفهان گفت: در این شهر نخبگان برای دیده شدن و شنیده شدن حرف هایشان باید به یکی از قدرت های چپ و راست نزدیک باشند و در غیر این صورت دیده نمی شوند.

- خبرگزاری مهر با شهروندان اصفهان به گفت وگو بنشیند.

تعریف شما از شورای شهر چیست؟ شورای شهر نهادی قدرتمند و با نفوذ برای مدیریت شهر است، نهادی است که اگر به خوبی توسط شهروندان و اعضایی که در آن حضور می یابند، درک شود تأثیرات بسزایی در ارتقای زندگی شهروندان خواهد گذاشت؛ اما باید توجه داشت که تاکنون در اصفهان به شورای شهر تنها به عنوان شورای شهرداری نگاه شده و آنطور که باید از اختیارات این نهاد استفاده نشده است و تنها در زمینه ساخت و ساز، فروش و یا عدم فوش تراکم و اقدامات اینچنینی از ظرفیت شوراها استفاده شده و حتی ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی شهر علی رغم احترام به اقد اماتی که صورت گرفته به میزان قابل توجهی مغفول مانده است.

عدم نگاه درست به موضوعات اجتماعی و فرهنگی در مدیریت شهری چه عواقبی را به همراه داشته است؟ نگاه نادرست به مدیریت فرهنگی و اجتماعی در مدیریت شهری منجر به ایجاد تبعیض و از آن بدتر احساس تبعیض در شهر شده است.

مسئولان باید توجه داشته باشند اصفهان شهری با برند جهانی است اما این شهر افسرده ترین شهر ایران است چون فضایی برای جوانان و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان برای دیده شدن باید به یکی از جناج های سیاسی نزدیک باشد

نخبگان برای دیده شدن باید به یکی از جناج های سیاسی نزدیک باشد