مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 11:352021-06-15سياسي

زاکانی: وحدت یک ضرورت عقلی است/ رییسی را عزیز و اصلح می دانم


نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم گفت: تشتت یک خطر است و وحدت نیز یک ضرورت عقلی است که هر کسی آن را قبول نکند یعنی کار اجتماعی را بلد نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، و بهره گیری از تجربه افراد کارآزموده در مدیریت اجرایی کشور گفت: برای قبول مسئولیت در جمهوری اسلامی سه ویژگی با هم لازم است که عبارت است از 1- سلامت شخصی، اعتقادی و انقلابی، 2- علم و تجربه  3- توان و نشاط مدیریت.

وی با بیان اینکه سال 92 یک نظام شایسته گزینی را طراحی کردیم که این سه ویژگی را داشته باشد، تصریح کرد: جوانی به سن و سال نیست، بلکه به کیفیت و چالاکی است و معمولا 40 سالگی نیز اوج این کیفیت و چالاکی است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: علاوه بر توجه به این عنصر، با تمرکززدایی به دنبال توسعه اختیارات اجرایی 451 شهرستان هستیم تا کارها بهتر دنبال شود؛ در این حوزه جوانان می توانند کار را به عهده بگیرند و بر مدار نخبگان و با مشارکت مردم مسائل را حل کنند.

** برجام را در چارچوب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها پیگیری می کنیم** زاکانی در ادامه و در پاسخ به سؤال دانشجوی دیگری درباره آینده برجام در دولت وی گفت: ما در مجلس نهم و در قالب کمیسیون ویژه بررسی برجام تمام اجزاء و زوایای این توافق را بررسی و آسیب شناسی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: وحدت یک ضرورت عقلی است/ رییسی را عزیز و اصلح می دانم

زاکانی: وحدت یک ضرورت عقلی است/ رییسی را عزیز و اصلح می دانم