مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 12:152021-06-15سياسي

دعوت کانون وکلای دادگستری مرکز از مردم برای شرکت در انتخابات


هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز، پیرامون انتخابات های مورخ 28 خردادماه 1400 (ریاست جمهوری، شورای شهر، میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی) بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هیأت مدیره و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی) بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه ضمن دعوت از مردم ایران برای مشارکت در انتخابات آمده است: برگزاری انتخابات در هر کشوری تجلی مشارکت آحاد مردم در تعیین سرنوشت خویش است.

یکی از ویژگی های متمایز انقلاب اسلامی مراجعه به آرای عمومی از بدو پیروزی و برگزاری مستمر انتخابات حتی در دوران جنگ تحمیلی است.

در این راستا کانون وکلای دادگستری مرکز باتوجه به نقش انتخابات در تحقق دموکراسی و جایگاه ویژه آن در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، ملّت آگاه و هوشیار ایران را به حضور در انتخابات های 28 خرداد دعوت می نماید و آمادگی خود را برای کمک به مجریان انتخابات در اجرای دقیق و تام قانون اعلام می کند.

این بیانیه همچنین تمامی نامزدها، عوامل اجرایی و ناظران را به رعایت دقیق قانون توصیه نموده و ضمن امیدواری برای برگزاری انتخابات در چهارچوب قانون و در سلامت کامل افزوده است: انتظار می رود هر شخصی که اعتماد اکثریت مردم و افتخار خادمی ملت را کسب کند علاوه بر اجرای دقیق قانون اساسی به اصلی تری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت کانون وکلای دادگستری مرکز از مردم برای شرکت در انتخابات

دعوت کانون وکلای دادگستری مرکز از مردم برای شرکت در انتخابات