مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 12:352021-06-15سياسي

مجمع بسیجیان مشکلات شهرستان ها را احصاء و برای رفع آن راهکار ارائه دهد


مهم ترین وظیفه مجامع بسیج شهرستان ها هم اندیشی و تولید فکر و تلاش برای رفع موانع و مشکلات جامعه با حفظ اتحاد و یکپارچگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسن نوری عصر امروز در همایش مجمع بسیج شهرستان پارس آباد اظهار کرد: ملت ایران تنها ملتی است که در برابر هجمه های دشمنان مقاومت و ایستادگی می کند و انتظار داریم بسیجیان ضمن هم افزایی و حرکت در هدف واحد و اولویت بندی شده، از اعمال سلایق شخصی در تولید و اجرای برنامه ها پرهیز نمایند.

وی افزود: مهم ترین وظیفه مجامع بسیج شهرستان ها هم اندیشی و تولید فکر و تلاش برای رفع موانع و مشکلات جامعه با حفظ اتحاد و یکپارچگی است.

فرمانده سپاه پارس آباد تصریح کرد: تشکیل مجمع بسیج یک ضرورت حیاتی است که باعث رویکردی تحولی و جدید در سپاه جهت هم افزایی و تزاید افکار صاحبنظران و دلسوزان متعهد انقلابی برای رشد و ارتقاء وضعیت شهرستان از وضع کنونی به وضعیت مطلوب و ایده آل برای تحقق جامعه اسلامی می شود.

وی از بسیجیان خواست با طرح موضوع در جلسات، ظرفیت ها را شناسایی و آسیب و تهدیدات را احصا و برای تبدیل تهدیدات به فرصت تلاش کنند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد نیز در این همایش تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را از مهم ترین اهداف این مجمع دانست و خواستار ارائه راهک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع بسیجیان مشکلات شهرستان ها را احصاء و برای رفع آن راهکار ارائه دهد

مجمع بسیجیان مشکلات شهرستان ها را احصاء و برای رفع آن راهکار ارائه دهد