مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 13:152021-06-15ورزشي

کسب دو طلا و یک برنز توسط تکواندوکاران معلول در قهرمانی آسیا


در ادامه رقابت های پاراتکواندو قهرمانی آسیا که در بیروت در حال برگزاری است، پاراتکواندوکاران کشورمان به دو مدال طلا و یک برنز دیگر دست یافتند.

- در ادامه رقابت های پاراتکواندو قهرمانی آسیا که در بیروت در حال برگزاری است، پاراتکواندوکاران کشورمان به دو مدال طلا و یک برنز دیگر دست یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رقابت های پاراتکواندو قهرمانی آسیا که با حضور 84 ورزشکار از 20 کشور در بیروت در حال برگزاری است، سعید صادقیان پور پاراتکواندوکار کشورمان در وزن 61- کیلوگرم (K42) در نخستین دیدار خود برابر نماینده ازبکستان با نتیجه 46 بر 24 پیروز شد و در دومین دیدار برابر هوگوپوشی از روسیه رفت که با نتیجه 48 بر 21 این تکواندوکار را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

اصغر عزیزی دیگر نماینده ایران در وزن 75+ کیلوگرم (K44) در دور اول رقابت خود به مصاف نماینده روسیه رفت و با نتیجه 46 بر 38 این تکواندوکار را مغلوب خود و به فینال راه پیدا کرد.

او در مرحله فینال باید برابر حامد حق شناس دیگر تکواندوکار کشورمان در این وزن رقابت می کرد که حق شناس به دلیل آسیب دیدگی انصراف داد و عزیزی به مدال طلا رسید.

هم چنین رایحه شهاب دیگر نماینده پاراتکواندو کشورمان در وزن 58+ کیلوگرم (K44) در نخستین دیدار خود به مصاف نماینده برزیل رفت و با نتیجه 22 بر 12 به برتری رسید، وی در دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب دو طلا و یک برنز توسط تکواندوکاران معلول در قهرمانی آسیا

کسب دو طلا و یک برنز توسط تکواندوکاران معلول در قهرمانی آسیا