مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 13:152021-06-15سياسي

استانداران بومی در دولت اقدام و تحول انتخاب می شوند


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه استانداران بومی در دولت اقدام و تحول انتخاب می شوند، گفت: اختیارات مهمی به استان ها تفویض می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن رضایی عصر سه شنبه در ارتباط تلویزیونی با مردم آذربایجان شرقی از طریق شبکه سهند گفت: دولت بنده دولت اقدام و تحول است و در این دولت با استفاده از توان جوانان، ایران را به کارگاه بزرگ اقتصادی و سازندگی تبدیل می کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید از پتانسیل های تمامی استان ها استفاده شود، گفت: این درست نیست که از تهران برای تمامی شهرها و روستاهای کشور تصمیم گیری می شود.

رضایی با بیان اینکه زمان نسخه پیچی تهران برای استان ها گذشته است، ادامه داد: هر یک از استان های کشور، ظرفیت و استعداد ویژه خود را دارند و بنده در دولت احتمالی خود از این ظرفیت ها در خود استان ها و برای مردم همان مناطق استفاده می کنم، چراکه نسخه نوشتن واحد برای همه استان ها نادیده گرفتن استعدادهای آن ها است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه با پشتیبانی مردم و هدایت های مقام معظم رهبری قادر به انجام مأموریت مهم ریشه کنی فقر در کشور هستیم، افزود: بیرون کردن فقر و فساد و تبعیض از کشور سخت تر از بیرون کردن ارتش صدام از خرمشهر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداران بومی در دولت اقدام و تحول انتخاب می شوند

استانداران بومی در دولت اقدام و تحول انتخاب می شوند