مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 13:202021-06-15سياسي

حفظ انسجام و وحدت ملی موجب ارتقاء محبوبیت نظام اسلامی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: اساس کرامت تقوا است و با داشتن تقوای پرهیز و تقوای ستیز، - حجت الاسلام عباس محمدحسنی در جمع کارکنان و فرماندهان ارشد نیروی پدافند هوایی، گفت: حضور حداکثری ملت شریف ایران اسلامی در عرصه ی انتخابات و انتخاب فرد اصلح موجب حفظ انسجام، وحدت ملی و ارتقاء محبوبیت نظام اسلامی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: اساس کرامت تقوا است و با داشتن تقوای پرهیز و تقوای ستیز، انسان به کرامت دست پیدا می کند.

وی با بیان اینکه ستیز با استکبار جهانی و دشمنان اسلام حیثیت اسلام را ارتقاء بخشیده است، افزود: ملت شریف ایران اسلامی از زمانی که تقوای پرهیز و تقوای ستیز را با هم اعتبار بخشید، با وجود همه نا امنی ها و درگیری ها در سطح منطقه تبدیل به یک قدرت بزرگ شد که امثال شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی عزیز جلوه ای از همین الگوی عالی تقوای پرهیز و ستیز بشمار می رود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی با اشاره به اینکه راهبرد دشمن از همان آغاز پیروزی انقلاب اسلامی سعی در مخدوش کردن چهره ی انقلاب داشت تصریح کرد: مشارکت ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ انسجام و وحدت ملی موجب ارتقاء محبوبیت نظام اسلامی می شود

حفظ انسجام و وحدت ملی موجب ارتقاء محبوبیت نظام اسلامی می شود