مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 13:202021-06-15سياسي

جوانان مرزنشین ایلام باید صادر کننده کالا باشند


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه جوانان مرزنشین ایلام باید صادر کننده کالا باشند، گفت: مرزنشینان غیور نباید به کارت مرزنشینی اکتفا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید جلیلی روز سه شنبه در گفتگو با شبکه استانی ایلام اظهار داشت: مرزنشینان غیور انقلاب اسلامی در ایلام نباید اکتفا به کارت مرزنشینی کنند و ورود یک کالا آنها را قانع کند بلکه جوان مرزنشین می تواند صادر کننده شایسته ای باشد.

وی گفت: مرزنشینی مردم استان ایلام می تواند فرصتی مناسب باشد برای توسعه تجارت با کشور عراق و توسعه صادرات فرصت های بی نظیری برای توسعه استان و کشور ایجاد می کند.

وی تاکید کرد: مردم عزیز استان ایلام، شما فرصت های ارزشمندی در عرصه های مختلف دارید و منابع گاز زیر زمینی یکی از مهمترین فرصت ها است.

وی یادآور شد: ما فکر می کنیم فرصت های خوبی با وجود داشتن 250 هزار هکتار زمین کشاورزی آبی، 16 دشت بزرگ و تنوع شرایط اقلیمی پیش روی مردم است که می تواند توسعه و اشتغال و رونق اقتصادی را برای مردم به ارمغان بیاورد.

جلیلی اظهار داشت: تولید سالانه 24 هزار تن گوشت قرمز و رتبه چهارم کشور، تولید 90 هزار تن شیر و رتبه 15 کشور، تولید گوشت مرغ و استعدادهای چشمگیر کشاورزی، زنبورداری و دامپروری از دیگر ظرفیت های ویژه این استان برای توسعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان مرزنشین ایلام باید صادر کننده کالا باشند

جوانان مرزنشین ایلام باید صادر کننده کالا باشند