مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 13:302021-06-15سياسي

3 اصل مهم در برگزاری انتخابات/ ضرورت مشارکت حداکثری مردم


رییس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه قانونمندی، سلامت و بی طرفی سه اصل مهم در برگزاری انتخابات است، بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.

- ، محمود ثمینی امروز سه شنبه در جلسه هم اندیشی با اعضای هیئت نظارت، شورای تأمین و ستاد انتخابات شهرستان های دورود و ازنا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با بیان اینکه شورای تأمین از ارکان مهم نظم و امنیت انتخابات است اظهار داشت: وظایف شهروندی در بحث انتخابات کاملاً تعریف شده است و مردم با حقوق قانونی خود آشنا هستند.

مردم علیرغم تمامی مشکلات پایبند به نظام هستند وی با بیان اینکه آشنایی مردم با مطالبات خود، برگزاری انتخابات را تسهیل خواهد کرد افزود: بنیان نظام انقلاب اسلامی ایران بر مبنای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی پایه گذاری شده است.

رییس ستاد انتخابات لرستان با تاکید بر اینکه تمامی تلاش های استکبار جهانی برای نفوذ در این مملکت از ابتدا تا کنون بی نتیجه مانده است بیان داشت: در انتخابات برگزار شده طی دوران بیش از چهل ساله انقلاب، تلاش های دشمنان نظام برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات با پاسخ دندان شکن مردم روبرو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 اصل مهم در برگزاری انتخابات/ ضرورت مشارکت حداکثری مردم

3 اصل مهم در برگزاری انتخابات/ ضرورت مشارکت حداکثری مردم