مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 13:352021-06-15سياسي

توسعه استان ها با توجه به ویژگی های فرهنگی و منابع طبیعی بومی


داوطلب سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در برنامه تلویزیونی قم گفت: حرکت استان ها با توجه به ویژگی های فرهنگی و منابع طبیعی به سمت تمرکز زدایی و توجه به سمت مزیت نسبی هر منطقه ضروری است.

- ، عبدالناصر همتی در گفتگوی تلویزیونی با مردم استان قم با اشاره به نبود راهبرد اقتصادی در توسعه استان های کشور گفت: استان ها با توجه به ویژگی های فرهنگی و منابع طبیعی باید به سمت تمرکز زدایی و توجه به سمت مزیت نسبی هر منطقه حرکت کنند.

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به حاشیه رفتن استان ها در اداره کشور را از مشکلات اساسی کشور عنوان کرد و افزود: روستاها و شهرهای کوچک خالی از سکنه شده اند و به تدریج به شهرهای بزرگ منتقل می شوند که به گسترش حاشیه نشینی و مشکلات اجتماعی منجر می شود.

وی با تاکید بر اینکه اولویت تصمیمات اقتصادی بر اولویت تصمیمات سیاسی در دولت وی غلبه دارد تصریح کرد: نداشتن نگاه اقتصادی، نگاه امنیتی غالب به استان ها و تمرکز گرایی از موانع اصلی توسعه استان های کشور دانست عبدالناصر همتی از مشورت و جلسه با نخبگان استان ها هر 3 ماه یک بار در دولت خود خبر داد و گفت: استان های کشور ظرفیت های بی بدیلی برای پیشرفت و توسعه دارند فقط باید موانع آن را رفع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه استان ها با توجه به ویژگی های فرهنگی و منابع طبیعی بومی

توسعه استان ها با توجه به ویژگی های فرهنگی و منابع طبیعی بومی