مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 15:052021-06-15سياسي

اجرای طرح نظام آراستگی محیط کار؛ نیازمند فرهنگ سازی


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان فرهنگ سازی را در اجرای طرح نظام آراستگی محیط کار بسیار مهم دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری عصر امروز در جلسه هماهنگی و راهبردی پیاده سازی نظام آراستگی محیط کار که در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای اجرایی شدن نظام آراستگی محیط کار اداری، اقدامات خوب و باکیفیتی از سوی دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان انجام گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه اجرای طرح پیاده سازی نظام آراستگی محیط کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اضافه کرد: بحث فرهنگ سازی و تغییر در باور افراد بسیار مهم است و به زمان نیاز دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان آموزش کارکنان در اجرای طرح نظام آراستگی محیط کار را بسیار مهم خواند و گفت: دیدار و بازدیدهای حضوری، گفت وگو کردن با کارکنان و شورای مشورتی نقش به سزایی در تغییر باورهای همکاران می تواند، ایفا کند.

منصوری با اشاره به اینکه در اجرای طرح نظام آراستگی محیط کار میزان درخواست ها زیاد است، عنوان کرد: باید شرایط برای ایجاد محیط کاری شاداب فراهم شود.

وی ادامه داد: خیلی اسناد، کتب و وسایل در اتاق های ادارات موجود است که بعضاً مورداستفاده نیستند و باید از اتاق کارکنان خارج شده و هیچ نیازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نظام آراستگی محیط کار؛ نیازمند فرهنگ سازی

اجرای طرح نظام آراستگی محیط کار؛ نیازمند فرهنگ سازی