مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 18:402021-06-15اقتصادي

خرید اتوبوس های جدید برای تهران چه شد؟


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران توضیحاتی درباره بیمه رانندگان اتوبوس، سرانجام خرید اتوبوس نو از طریق مناقصه، آخرین وضعیت کرونا و واکسیناسیون در اتوبوسرانی همچنین علت تجمع رانندگان اتوبوس ارائه داد.

- خبرگزاری فارس گروه شهری: روزانه تعداد زیادی از مردم شهر تهران جهت تردد و جابه جایی از ناوگان اتوبوسرانی در پایتخت استفاده می کنند وضعیت اتوبوس های تهران به دلیل فرسودگی و یا کمبود ناوگان با گلایه و انتقاد شهروندان مواجه بوده است و این مسأله در شرایط کرونا حادتر شده به طوری که مسافران اتوبوس ها معتقدند به دلیل کمبود اتوبوس آمار مسافران گاهی بسیار زیاد است و امکان رعایت فاصله گذاری اجتماعی وجود ندارد.

تا قبل از شیوع کرونا آمار مسافران اتوبوس ها به بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر در روز می رسید و هر چند در حال حاضر نسبت به آن زمان آمار مسافران کاهش یافته ولی همچنان به گفته مدیران شهری آمار مسافران حدود نیم میلیون نفر در طول روز است.

پایتخت بیش از 5 هزار و 500 تا 6 هزار اتوبوس دارد که بخش زیاد یاز این اتوبوس ها فرسوده است و مدیران شهری جهت نوسازی این اتوبوس ها هر چند اقداماتی را انجام دادند ولی معتقدند که همکاری نکردند دولت سبب شده این موضوع به کندی پیش رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید اتوبوس های جدید برای تهران چه شد؟

خرید اتوبوس های جدید برای تهران چه شد؟