مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 01:452021-06-15ورزشي

واگذاری سرخابی ها شعار شده است/مدعی جدید برای درفشی فر


رییس فراکسیون ورزش مجلس ازروند واگذاری دوباشگاه دولتی پرسپولیس واستقلال به بخش خصوصی به شدت انتقاد وروند سپری شده وپیشرفت عملی آن درسال های گذشته را درحد شعار وتبلیغات بیان کرد.

- محمد مهدی فروردین در حاشیه سفر به شهرستان آمل درگفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه واگذاری دو باشگاه دولتی پرسپولیس و استقلال شعار بوده است، گفت: واگذاری زمانی می توانیم دنبال کنیم که شفافیت باشد که متأسفانه این وضعیت اکنون درعمل برای دو باشگاه پرسپولیس واستقلال دیده نمی شود.

وی افزود: حتی در اوایل کار مجلس فعلی به وزیر ورزش وجوانان اعلام کردم که می خواهید برای دو باشگاه چه اقدام انجام دهید زیرا کل ورزش کشور را خلاصه کردید در فوتبال و فوتبال هم شده دو باشگاه پرسپولیس واستقلال.

رییس فراکسیون ورزش مجلس ادامه داد، جالب این هست که مدیران دو باشگاه نیز از ابتدا تاکنون راضی به این امر نبودند و این یعنی که هیچ برنامه ای نداریم.

وی گفت: واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با رعایت تمام الزامات و مقررات قانونی آن به دو مجموعه پیشکسوتان دو باشگاه را که صاحبان اصلی ومتولیان آن هستند ودلسوزتر از نهاد دولتی می توانند مدیریت وکارها را هدفمند پیش ببرند، گفت، قطعاً طرفداران میلیونی دو باشگاه نیز از این اقدام خرسند وحمایت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری سرخابی ها شعار شده است/مدعی جدید برای درفشی فر

واگذاری سرخابی ها شعار شده است/مدعی جدید برای درفشی فر