مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 02:552021-06-15سياسي

مردم فقط به شعارها توجه نکنند


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: مردم به شعارهای صرف توجه نکنند چراکه عملکرد افراد و مشورت با نخبگان قابل اعتماد نیز مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در اجتماع رأی اولی های خوزستان با موضوع انتخابات 1400 اظهار کرد: در آستانه انتخابات بسیار سرنوشت سازی قرار گرفته ایم که الحمدالله مردم در تمام صحنه های انقلاب هرکجا احساس نیاز حضور پیدا کنند، حاضر شده اند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای عدم یا کاهش حضور مردم پای صندوق های رأی، افزود: اگر به دنبال این هستیم که بخش، روستا، شهر، روستا و ایران اسلامی به قله های ترقی راه پیدا کند باید در این انتخابات شرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که اولین مطالبه درخصوص انتخابات ریاست جمهوری، حضور حداکثری است، گفت: دومین مطالبه نیز تلاش برای رأی دادن به فرد اصلح است که در این خصوص شاخصه هایی وجود دارد.

خواهش بنده این است که مردم به شعارهای صرف توجه نکنند بلکه عملکرد افراد و مشورت با نخبگان قابل اعتماد بسیار مهم است.

ویادامه داد: کاندیدای ریاست جمهوری که تنها شعار دادند، دروغ گفتند، تهمت زدند و افترا بستند طبیعتا اینها نمی توانند به عنوان یک فرد مورد اعتماد مردم قرار گیرند و رأی مردم را به خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم فقط به شعارها توجه نکنند

مردم فقط به شعارها توجه نکنند