مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 03:402021-06-16اقتصادي

برند گردشگری کردستان به زودی رونمایی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از انجام اقدامات اولیه برای بررسی، تایید و رونمایی از برند و لگوی گردشگری استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از انجام اقدامات اولیه برای بررسی، تایید و رونمایی از برند و لگوی گردشگری استان خبر داد.

یعقوب گویلیان امروز چهارشنبه(26 خردادماه) در جلسه اتاق فکر گردشگری و میراث فرهنگی کردستان اظهار کرد: با توجه به اینکه این اداره کل متولی گردشگری کردستان است در همین راستا برنامه ریزی اصولی به منظور توسعه پایدار این صنعت با استفاده از ظرفیت متخصصین و صاحب نظران در این حوزه را در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان افزود: با تشکیل این جلسه به دنبال ایجاد ساختاری مناسب بین تمامی اجزای صنعت گردشگری، استفاده از میراث ملموس و ناملموس و همچنین اسطوره های استان در راستای توسعه در سطح استان هستیم که امید است به نحو مطلوبی محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این جلسە توانستیم علاوه بر بررسی 2 طرح پژوهشی، مسائل و مشکلات صنعت گردشگری، راه های معرفی اصولی آثار ملموس و ناملموس تاریخی استان نیز بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برند گردشگری کردستان به زودی رونمایی می شود

برند گردشگری کردستان به زودی رونمایی می شود