مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 03:452021-06-16سياسي

تشریح مهم ترین شاخصه های فرد اصلح/ مشکلات با تلاش و روحیه انقلابی حل شدنی است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی شاخصه بعدی فرد اصلح را دغدغه مندی برای مردم دانست و گفت: اگر کسی به فکر مردم نباشد اولویتی در بخش فساد و عدالت اجتماعی نخواهد داشت.

- حجت الاسلام احمد ملایی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با رهبری حضرت امام راحل (ع)، حمایت مردم، نثار خون های پاک شهدا و قیام های متعدد مردم با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به پیروزی رسید.

وی تصریح کرد: این شعار به دنبال گفتمان جدید و مخالف نظرات بلوک شرق و غرب بود و برخلاف آن ها که دین را از سیاست جدا می دانستند به دنبال مردم سالاری دینی و جمهوری بود و نقش مهمی برای دین قائل شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تبیین کرد: مردم با رأی حداکثری خود جمهوری اسلامی را با تکیه بر مردم سالاری دینی به پیروزی رساندند و به دنبال این بودند کشور  استقلال و آزادی داشته و در سیطره غرب و شرق قرار نگیرند.

ملایی با اشاره به نقش پررنگ تمام اقشار مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: در عرصه های دیگر بعد از انقلاب مانند 8 سال دفاع مقدس، حضور در  انتخابات، راهپیمایی ها و مراسم های بزرگداشت نقش پررنگی داشته و همواره از انقلاب دفاع کرده و به همین دلیل به معنای واقعی صاحبان انقلاب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح مهم ترین شاخصه های فرد اصلح/ مشکلات با تلاش و روحیه انقلابی حل شدنی است

تشریح مهم ترین شاخصه های فرد اصلح/ مشکلات با تلاش و روحیه انقلابی حل شدنی است