مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-16اقتصادي

آغاز طرح خرید دام خشکسالی در لرستان


مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام لرستان گفت: با همکاری ادارات پشتیبانی امور دام، سازمان عشایری و دامپزشکی، طرح خرید دام خشکسالی به منظور حمایت از تولید کنندگان دام عشایری همزمان با سراسر کشور در استان اجرا می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام لرستان گفت: با همکاری ادارات پشتیبانی امور دام، سازمان عشایری و دامپزشکی، طرح خرید دام خشکسالی به منظور حمایت از تولید کنندگان دام عشایری همزمان با سراسر کشور در استان اجرا می شود.

محمد راستگو در گفت وگو با ایسنا از آغاز اجرای طرح خرید دام خشکسالی از دامداران عشایری همزمان با سراسر کشور در لرستان خبرداد.

وی ادامه داد: این طرح در سطح ملی با همکاری شرکت پشتیبانی دام کشور و سازمان عشایری و در سطح استان با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام، سازمان عشایری و دانپزشکی لرستان به عنوان مجری اجرا می شود.

راستگو با اشاره به این که قیمت تضمینی خرید دام زنده سبک به ازای هر کیلوگرم 45 هزار تومان در نظر گرفته شده است، به غیر از میش های مولد دیگر دام های سبک که مورد تأیید دانپزشکی بوده و شناسنامه دار باشند را خریداری می کنیم.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام لرستان افزود: در این طرح دام های سبکی که هویت گذاری شده، بیمه داشته و پلاک کوبی شده باشند و به نوعی دارای شناسنامه هستند را خریداری می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح خرید دام خشکسالی در لرستان

آغاز طرح خرید دام خشکسالی در لرستان