مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 04:302021-06-16سياسي

دعوت امام جمعه کیش از ساکنان کیش برای مشارکت حداکثری در انتخابات


امام جمعه کیش حضور پرشور و حداکثری هموطنان در انتخابات را موجب توانمندی بیشتر کشور و یاس و نا امیدی بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی عنوان کرد.

- به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه کیش با ارسال پیامی از ساکنان و گردشگران کیش خواست در میعادگاه تاریخی و سرنوشت ساز جمعه 28 خرداد 1400 پای صندوق های رای حاضر شده و بار دیگر از آب و خاک این سرزمین زیبا و کهن که قطعه قطعه آن گلگون به خون مطهر شهیدان است دفاع کنند.

متن کامل پیام امام جمعه کیش برای دعوت از ساکنان و گردشگران در انتخابات 1400به این شرح است: بسم الله الرحمن و الرحیم مسئله انتخابات به واسطه اهمیت بالای خود در نظام جمهوری اسلامی همواره و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در صدر مسائل با ارزش و جدی کشور بوده است.

به فرموده رهبر معظم انقلاب در بخشی از بیانات مهم شان در ابتدای سال 1400 که فرمودند: ما باید تلاش کنیم ایران را قوی کنیم.

کشوری که دشمنی های زیاده خواهان را می بیند باید خودش را قوی کند حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ایران را قوی خواهد کرد و چشم بدخواهان و دشمنان این نظام را کور خواهد نمود.

حضور در انتخابات به مثابه دمیدن نفسی تازه و تزریق خون تازه ای است که کشور و ملت را روحی دوباره می بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت امام جمعه کیش از ساکنان کیش برای مشارکت حداکثری در انتخابات

دعوت امام جمعه کیش از ساکنان کیش برای مشارکت حداکثری در انتخابات