مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-16سياسي

تکذیب فیلم نزاع بر سر آب


مدتی است که خشکسالی بهانه ای برای انتشار فیلم هایی دروغین در حوزه آب شده، به تازگی فیلمی در فضای مجازی با محتوا نزاع بر سر آب منتشر شده که واکنش معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا را به دنبال داشته است.

- مدتی است که خشکسالی بهانه ای برای انتشار فیلم هایی دروغین در حوزه آب شده، به تازگی فیلمی در فضای مجازی با محتوا نزاع بر سر آب منتشر شده که واکنش معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا را به دنبال داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم تقی زاده خامسی - معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در این رابطه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: علیرغم اینکه فضای مجازی حسن های زیادی دارد اما محیطی برای نشر اکاذیب هم شده است که متاسفانه تکذیب آن ها مورد توجه دنبال کنندگان قرار نمی گیرد.

وی اظهار کرد: این روزها که خشکسالی گریبان کشور را گرفته است و مردم در حال انتخابی بزرگ برای مدیریت کشور هستند، افرادی عامدانه با پخش ویدئوهای ساختگی و یا متعلق به سال ها قبل و حتی بدون ربط به مشکلات کم آبی دامن می زنند.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا نوشت: هرچند هیچ وقت برسر آب حتی در کشورهای پر آب بین مصرف کنندگانی که بالادست رودخانه هستند و آن هایی که پایین دست قرار دارند صلح برقرار نمی شود اما تنازعات هم پایانی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب فیلم نزاع بر سر آب

تکذیب فیلم نزاع بر سر آب