مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-16سياسي

راه اندازی کاروان های جشن به مناسبت دهه کرامت در سمنان


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان گفت: مجموعه سپاه ناحیه سمنان به همت پایگاه های مقاومت، قرارگاه های مقاومت بسیج و اقشار مختلف در دهه کرامت امسال ویژه برنامه های متعدد و متنوعی را در دست اجرا دارد.

- سرهنگ مرتضی عبداللهی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: راه اندازی کاروان های جشن و شادی در چهار نقطه از شهر سمنان (چهارصد دستگاه، مسکن مهر، محلات و امامزاده علویان و میدان شهید مطهری) به مناسبت ایام دهه کرامت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار دارد.

او از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در ایام دهه کرامت را برگزاری جشنواره سرود با مشارکت آستان قدس رضوی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری سمنان عنوان کرد.

عبداللهی تأکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در تمامی برنامه های اجراشده و در دست اقدام برای اجرا از مهم ترین موضوعاتی است که دست اندرکاران آن به دقت و با جدیت دنبال می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان گفت: اجرای ویژه برنامه های دهه کرامت تنها مختص شهر سمنان نیست؛ بلکه در روستاها نیز با برپایی ایستگاه های جشن و شادی این ایام به همت مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج مستقر در روستاها گرامی داشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کاروان های جشن به مناسبت دهه کرامت در سمنان

راه اندازی کاروان های جشن به مناسبت دهه کرامت در سمنان