مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-16ورزشي

ارادت خود به نظام و انقلاب را با حضور حداکثری اثبات کنید


رییس هیئت ورزش های همگانی استان فارس از عموم مردم به ویژه ورزشکاران پرافتخار این استان و خانواده بزرگ هیئت ورزش های همگانی برای حضور یکپارچه در پای صندوق های رای دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سیروس پاک فطرت در جمع خبرنگاران با اشاره به رویداد بزرگ و سرنوشت ساز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: مشارکت حداکثری نکته اساسی و بسیار مهم در انتخابات پیش رو است که مردم به ویژه ورزشکاران عزیز به این مهم توجه کرده و باردیگر با حضورشان در پای صندوق های رای بزرگ هیات ورزش های همگانی استان فارس درخواست دارم هچون گذشته که حضورشان در صحنه های اجتماعی اثرگذار بوده با حضور یکپارچه در پای صندوق های رای  ارادتشان را به نظام و انقلاب اثبات کنند.

پاک فطرت با بیان اینکه این دوره از انتخابات نیز همچون دوره های گذشته بسیار مهم است، تاکید کرد: در گام نخست مشارکت حداکثری و پس از آن نیز انتخاب اصلح در انتخابات 28 خرداد بسیار مهم و سرنوشت ساز است که درخواست می شود بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

رییس هیات ورزش های همگانی فارس در پایان با تشریح مطالبات به حق جامعه ورزش کشور و استان فارس از رییس جمهور اینده خاطرنشان کرد: رفع چالش های حقوقی و قانونی در حوزه ورزش، توجه به توسعه ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارادت خود به نظام و انقلاب را با حضور حداکثری اثبات کنید

ارادت خود به نظام و انقلاب را با حضور حداکثری اثبات کنید