مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-16سياسي

حضور پرشور پای صندوق های رأی راه را بر فتنه گری دشمنان می بندد


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در راستای دعوت از حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رأی بیانیه ای صادر کرد.

- متن کامل بیانیه به شرح ذیل است: اکنون که در آستانه تحول شگرف ایران اسلامی و پیچ بزرگ تاریخی هستیم، تا خون شهدای انقلاب و سردار دل ها، نظام جهانی را متحول کند؛ حق رأی به عنوان میراث بزرگ انقلاب اسلامی امروز در دستان ماست، پس باید قوی تر از هر زمان در حفظ این میراث الهی کوشا باشیم.

سرنوشت ما به عنوان یک ملت چنان در هم تنیده است که هر تصمیم جمعی ما، نه تنها برای چهار سال بلکه برای سال های متمادی زندگی تک تک ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد، از این رو استفاده از این حق، اهمیتی بسیار مضاعف دارد.

تهدیدها علیه کشور و تحریم های ظالمانه استکبار به ویژه شیطان و از سوی دیگر ضرورت حضور در صحنه توأم با بصیرت و حفظ وحدت و همگرایی ملی را بیش از پیش آشکار می کند؛ چراکه حضور پرشور و حداکثری خیل مردم، ضمن تضمین امنیت ایران اسلامی پشتوانه محکمی برای منتخب مردم است.

جمهوری اسلامی ایران امروز، بیش از همیشه به دولتی ولایتمدار، شجاع، هشیار، کارآمد و همه جانبه نگر برای عبور از بحران های پیش رو و ترمیم اقتصاد نیاز دارد.

حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، و تجدید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور پای صندوق های رأی راه را بر فتنه گری دشمنان می بندد

حضور پرشور پای صندوق های رأی راه را بر فتنه گری دشمنان می بندد