مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-16سياسي

افزایش 1500 نفری نیروهای امنیتی خراسان شمالی در انتخابات سال جاری


فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: با توجه به افزایش شعبه های اخذ رأی در استان، هزار و 500 نفر نیروی پلیس به نسبت دوره های قبل افزایش پیدا کرده است.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: با توجه به افزایش شعبه های اخذ رأی در استان، هزار و 500 نفر نیروی پلیس به نسبت دوره های قبل افزایش پیدا کرده است.

سردار سعید مطهری زاده 26 خردادماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه ویژه انتخابات که در پایگاه فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، با اشاره به اینکه چهار هزار و 500 نیروی پلیس برای برگزاری انتخابات آماده هستند، افزود: در حال حاضر چهار هزار و 200 نیرو آمادگی اعزام به شعبه های اخذ رأی را دارند که به نسبت دوره قبل انتخابات، هزار و 500 نیرو اضافه شده است.

وی با تأکید براینکه بیش از هزار و 200 شعبه اخذ رأی در استان در روز انتخابات فعال خواهند بود، اظهار کرد: به نسبت انتخابات مجلس شورای اسلامی 400 صندوق اخذ رأی در استان اضافه شده است و از همین جهت نیروهای امنیتی نیز افزایش پیدا کردند.

وی با بیان اینکه اعزام نیروهای پلیس به شعبه های اخذ رأی از روز پنج شنبه آغاز خواهد شد، اضافه کرد: تا زمانی که استانداری پایان مأموریت را اعلام کند، مأمورین نیروی انتظامی در شعب محل مأموریت حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 1500 نفری نیروهای امنیتی خراسان شمالی در انتخابات سال جاری

افزایش 1500 نفری نیروهای امنیتی خراسان شمالی در انتخابات سال جاری