مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-16اجتماعي

مدارس ماندگار نباید به حال خود رها شوند


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: مدارس ماندگار هویت، میراث فرهنگی و اجتماعی نظام تعلیم و تربیت هستند که خدمات ارزشمند و قابل تقدیری را به جامعه ارائه کرده اند.

- دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: مدارس ماندگار هویت، میراث فرهنگی و اجتماعی نظام تعلیم و تربیت هستند که خدمات ارزشمند و قابل تقدیری را به جامعه ارائه کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود امانی طهرانی در چهلمین جلسه کمیسیون معین شورای عالی آموزش و پرورش که با حضور اعضای آن در سالن جلسات دبیرخانه این شورا برگزار شد، افزود: مدارس ماندگار علاوه بر نقش معنوی و هویت فرهنگی که در منطقه دارند، نشان دهنده اهمیت تعلیم و تربیت در آن منطقه اند که ارزش و جایگاه علم آموزی و توجه به کسب علم و دانش را در میان مردم آن منطقه آشکار می کنند.

وی با اشاره به اینکه مدارس ماندگار شناسنامه، میراث فرهنگی و اجتماعی نظام تعلیم و تربیت ایرانند، اظهار کرد: مدارس ماندگار نشان دهنده روند و سیر تاریخی تطور و تحول نظام آموزشی ایران از نظام آموزشی سنتی به مدرن هستند.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه این مدارس گنجینه ماندگار نظام تعلیم و تربیت کشورند، گفت: مدارس ماندگار در گذشته منشا خدمات زیادی در نظام آموزشی کشور بوده اند، نباید به حال خود رها شوند؛ اینها معدن استخراج استع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس ماندگار نباید به حال خود رها شوند

مدارس ماندگار نباید به حال خود رها شوند