مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-16سياسي

مردم قم از آزمون انتخابات سربلند بیرون خواهند آمد


استاندار قم با دعوت همه اقشار مردم به حضور در انتخابات و تأکید بر بی طرفی دستگاه ها و نهادها در این انتخابات تصریح کرد: ملت ایران و از جمله هم استانی های عزیز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در نشست امروز تمام الکترونیکی برگزار می شود تأکید کرد: تمام مدیران دستگاه های اجرایی و نهادهایی که از بودجه عمومی استفاده می کنند باید تا پایان انتخابات بر موضع بی طرفی باقی بمانند.

استاندار قم با اشاره به اینکه این استان آماده برگزاری انتخابات در تراز کشور و قم و بر اساس سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب است ادامه داد: مردم عزیز قم باید همان طور که در همه صحنه ها و بُرهه های بسیار مهم انقلاب، آگاهانه در صحنه حضور داشته اند، در این آزمون نیز پیشتاز باشند و حضور مؤثر و تعیین کننده ای از خود به نمایش بگذارند.

وی اضافه کرد: همه مسؤولان باید از مردم بخواهند تا انتخابات را به عنوان ضامن امنیت ملی و پشتوانه اقتدار ملی مهم بشمارند و در صحنه حاضر باشند.

سرمست با ابراز اینکه مردم از این آزمون مهم سربلند بیرون خواهند آمد یادآور شد: امنیت، سلامت و معیشت مردم باید مورد توجه همه مسؤولان باشد.

وی در پایان سخنان خود به افتتاح قریب الوقوع بیمارستان مادر پردیسان قم توجه داد و گفت: این بیمارستان فردا پنجشنبه بیست و هفتم خرداد ماه توسط رییس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم قم از آزمون انتخابات سربلند بیرون خواهند آمد

مردم قم از آزمون انتخابات سربلند بیرون خواهند آمد