مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:502021-06-16فناوري

اتخاذ تمهیدات لازم برای پایداری اینترنت زنجان در روز انتخابات


سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: تمهیدات لازم برای تامین ارتباط و پهنای باند اینترنت در شعب اخذ رای استان انجام پذیرفته است.

- سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبر داد اتخاذ تمهیدات لازم برای پایداری اینترنت زنجان در روز انتخابات ایسنا/زنجان سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: تمهیدات لازم برای تامین ارتباط و پهنای باند اینترنت در شعب اخذ رای استان انجام پذیرفته است.

حامد سرایی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با اقدامات انجام شده برای پایدارسازی ارتباطات در روز انتخابات در استان زنجان، اظهار کرد: از دو ماه گذشته در استان، هماهنگی های لازم با دستگاه ها و شرکت های مرتبط با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، اپراتورهای تلفن های ثابت و همراه در رابطه با پایدارسازی ارتباطات استان انجام پذیرفته تا مشکلی از لحاظ اینترنتی در شعب اخذ رای وجود نداشته باشد.

وی افزود: همچنین تمهیدات لازم از لحاظ تامین ارتباط، پهنای باند اینترنت و پوشش های تلفن همراه در شعب اخذ رای انجام پذیرفته است.

این مسئول با اشاره به بحث الکترونیکی انتخابات، تصریح کرد: با توجه به اینکه مدیریت برگزاری الکترونیک انتخابات، دفتر فناوری اطلاعات، امنیت و شبکه دولت استانداری است، همکاری های خوبی نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتخاذ تمهیدات لازم برای پایداری اینترنت زنجان در روز انتخابات

اتخاذ تمهیدات لازم برای پایداری اینترنت زنجان در روز انتخابات