مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-16سياسي

مشارکت در انتخابات همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی


رییس علوم پزشکی شیراز ضمن دعوت از مردم برای حضور و مشارکت در انتخابات 28 خرداد، ابراز امیدواری کرد که انتخاباتی پرشور را همراه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، - ایسنا/فارس رییس علوم پزشکی شیراز ضمن دعوت از مردم برای حضور و مشارکت در انتخابات 28 خرداد، ابراز امیدواری کرد که انتخاباتی پرشور را همراه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، شاهد باشیم.

دکتر مهرزاد لطفی در جلسه روزانه ستاد دانشگاهی مدیریت کووید19 علوم پزشکی شیراز، با تاکید بر اهمیت مشارکت پرشور مردم در حرکت ملی انتخابات، از مردم خواست تا در کنار مشارکت آگاهانه، رعایت پروتکل های بهداشتی و مراقبت از سلامت خود و اطرافیان را مدنظر داشته باشند.

او با اعلام آمادگی تیم بازرسان بهداشت دانشگاه برای همکاری با حوزه های برگزاری انتخابات 1400، ابراز امیدواری کرد با مشارکت عمومی، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه، بیست و هشتم خرداد با رعایت کامل اصول بهداشتی و به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

تاکید دیگر رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست امروز، افزایش توجه جوانان جامعه نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از ابتلا به کووید19 بود که طی آن از جوانان درخواست کرد تا با پرهیز از ساده انگاری و توجه به خطر بالای انتقال بیماری کرونا، سلامت خود و خانواده را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت در انتخابات همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی

مشارکت در انتخابات همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی