مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 08:402021-06-16سياسي

امانت انقلاب را به فرد متعهد و متخصص بدهیم


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با تأکید بر اینکه با شرکت در انتخابات دین خود به شهدا را ادا کنیم،گفت: امانت انقلاب را به فرد متعهد و متخصص بدهیم.

- ، حسین خسروی اسفزار پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه علما و طلاب خواهر و برادر اهل تسنن بیرجند اظهار کرد: نشست های علمای شیعه و سنی باید در طول سال ادامه داشته باشد چرا که به انسجام ملی کمک می کند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما شیعه و سنی اهل یک خانواده هستیم و باید با مشورت و همفکری همدیگر مشکلات و مسائل خراسان جنوبی را حل کنیم.

خسروی اسفزار با بیان اینکه من به عنوان خدمتگزار مردم سال هاست که با اهل سنت استانم در ارتباط هستم، گفت: اگر به دنبال عزت و سربلندی هستیم باید به قرآن تمسک کنیم.

وی با اشاره به ظلم استکبار جهانی بر کشورهای اسلامی اظهار کرد: اگر امروز مسلمانان و کشورهای اسلامی مظلوم هستند به واسطه این است که قرآن و برنامه های آن به صورت عملی در جوامع اسلامی پیاده نمی شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتصاد به عنوان یک وسیله مهم است، بیان کرد: با این وجود ما اقتصاد را در جامعه یک هدف نمی دانیم بلکه ابزاری برای رسیدن به مسائل بالاتری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امانت انقلاب را به فرد متعهد و متخصص بدهیم

امانت انقلاب را به فرد متعهد و متخصص بدهیم