کسب تندیس رضایتمندی مشتری توسط شرکت مخابرات ایرانچهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی با رویکرد رضایتمندی مشتری برگزار شد و شرکت مخابرات ایران تندیس رضایتمندی مشتری را دریافت کرد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید اشاعه فرهنگ اجرای کامل سیاست های اصل 44 قانون اساسی و بررسی موانع تولید و صادرات به جهت رفع موانع دست و پاگیر تولید و اشتغال، با حضور شرکت های برتر دولتی و خصوصی برگزار شد. بر اساس این گزارش، تحقق سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی و رسیدن به رشد اقتصادی مورد نظر در برنامه ششم توسعه نیازمند الزاماتی هست که عمده ترین آن ها اشاعه فرهنگ اجرای کامل سیاست های اصل 44 قانون اساسی، تبیین توسعه ارتباطات بین المللی و جذب سرمایه های خارجی، بررسی موانع تولید و صادرات به جهت رفع موانع دست و پاگیر تولید و اشتغال نیازمند پیش زمینه هایی است که با برگزاری این همایش راهکارهای تحقق آن به صورت تخصصی بررسی شد. ارتقای جایگاه کیفیت و بهره وری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرف کننده و در بین آحاد مردم، ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، بررسی رفع خلا های قانونی اشتغال و در صورت لزوم تصویب طرح های لازم از جم برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |