مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 10:102021-06-16سياسي

در انتخاب کاندیدای اصلح شورای شهر مقلوب تبلیغات نشویم


از بین انبوهی سخنرانی، عکس و پوستر و وعده های مختلف چگونه می توان نماینده اصلح و شایسته را برای حضور در مجلس انتخاب کرد؟؟ - ایسنا/خراسان شمالی از بین انبوهی سخنرانی، عکس و پوستر و وعده های مختلف چگونه می توان نماینده اصلح و شایسته را برای حضور در مجلس انتخاب کرد؟؟ حدود 40ساعت تا آغاز ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر وقت باقی است تا مردم با حضور در صندوق های اخذ رای نمایندگان خود را راهی شورای شهر کنند.

استان خراسان شمالی هم همانند دیگر نقاط کشور این روزها در تب و تاب تبلیغات انتخاباتی است و هر چه به روز 28 خرداد ماه نزدیک تر می شویم، این شور و حرارت افزایش می یابد.

ستادهای انتخاباتی در بسیاری از نقاط شهر، سخنرانی برپا کرده و عکس های رنگارنگی که در نقاط مختلف شهرها نصب شده و برنامه هایی که برگزار می شود، نشان از افزایش حرارت انتخاباتی است و در این میان تعدادی از مسئولان به گزینه هایی که یک کاندیدای اصلح باید داشته باشند توضیحاتی را ارائه داده اند.

قومیت گرایی یا توانمندی دستجردی مسئول هیات تطبیق مصوبات شورای اسلامی در فرمانداری بجنورد در گفت و گو با ایسنا، در ارتباط با انتخاب اصلح کاندیداهای شورای اسلامی شهر گفت: یکی از آفت هایی که سبب می شود تا کاندیدای اصلح در انتخابات شورای شهر و روستا انتخاب نشود، موضوع قوم گرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در انتخاب کاندیدای اصلح شورای شهر مقلوب تبلیغات نشویم

در انتخاب کاندیدای اصلح شورای شهر مقلوب تبلیغات نشویم