مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 11:002021-06-16فرهنگي

عرضه بسته فیلم «انتخاب قوی برای ایران قوی»


بسته فیلم «انتخاب قوی برای ایران قوی» با موضوع انتخابات عرضه شد.

- به نقل از روابط عمومی عماریار، در آستانه برگزاری انتخابات جشنواره فیلم عمار بسته فیلمی با نام انتخاب قوی برای ایران قوی درباره این موضوع عرضه کرد.

دیوارکش مستند دیوارکش، به کارگردانی محسن آقایی و تهیه کنندگی سیدمهدی دزفولی اثری است که سازندگان آن سراغ نقطه تلاقی 2 امر حساس و بسیار چالش برانگیز در زندگی جامعه امروز رفته اند و با طرح چگونگی ارتباط مسائل حوزه زیست جنسی و سیاست، نحوه بهره برداری سیاسیون از امور مورد توجه عموم مردم را به ویژه در ایران بررسی می کنند.

فروشنده 3 مجموعه مستند فروشنده به تهیه کنندگی محسن حاج کرمی روایتی از برگی از تاریخ ایران است، تاریخی که نامش با برجام و دولت روحانی گره خورده است.

این مجموعه مستند در 3 قسمت است که در آخرین قسمت آن کارگردان به سراغ روایتی جدید و تکان دهنده از پشت صحنه آخرین تحولات داخلی و خارجی در آستانه انتخابات 1400 رفته است.

تروکاژ غول صنعت فیلمسازی دنیا یعنی هالیوود برای کنترل قدرت سلبریتی های خود خط قرمزها و حد و حدودی تعریف می کند که با تخطی از آن کنار گذاشته می شوند اما عدم وجود سازوکار قانونی برای کنترل هنرمندان در صنعت سینما و رسانه ایران موجب شده تا قدرت سلبریتی ها فراتر از سازمان های رسانه ای شود و با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه بسته فیلم «انتخاب قوی برای ایران قوی»

عرضه بسته فیلم «انتخاب قوی برای ایران قوی»