مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 11:052021-06-16سياسي

شوراها، تجلی مستقیم اراده مردم در اداره شهرها و روستاها است


عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به مفاد مترقی قانون اساسی درباره مشارکت مردم در اداره شهرها و روستاها، گفت: شوراها تجلی مستقیم اراده مردم در اداره جامعه شهری و روستایی است و مردم با انتخاب افراد اصلح باید تلاش کنند تا افراد دلسوزی انتخاب .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی، در توضیح اهمیت انتخاب شوراهای اسلامی شهر و روستا و معیارهای انتخاب خوب اعضای شوراها، اظهار داشت: مشارکت مردم در اداره شهرها و روستاها از موارد مترقی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است و به مردم کمک می کند که با احساس مسئولیت نامزدهایی را انتخاب کنند که سبب زندگی راحت تر برای مردم شوند.

موضوع شوراها تجلی مستقیم اراده مردم است و مردم با انتخاب این افراد تلاش می کنند، کسانی را بر گزینند که داری قدرت تشخیص و دلسوزی باشند و قدر منابع و امکانات را بدانند و از این منابع برای بهتر زیستن مردم بهره بگیرند و درست و در مسیر اولویت ها مدیریت شود و در راستای تحقق عدالت مورد استفاده قرار گیرد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در به جهت فقدان نظارت بر شوراها در دوره های گذشته داریم اما امیدواریم این بار با توجه و انتخاب دقیق تر مردم شاهد تشکیل شوراهای کارآمد باشیم و افرادی برگزیده شوند که این اهداف را برآورده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراها، تجلی مستقیم اراده مردم در اداره شهرها و روستاها است

شوراها، تجلی مستقیم اراده مردم در اداره شهرها و روستاها است