مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 11:152021-06-16سياسي

آخرین خبرها از انتخابات در لرستان/ پیش بینی453 شعبه اخذ رأی تمام الکترونیک


رییس ستاد انتخابات لرستان آخرین خبرها از انتخابات در این استان را تشریح کرد و گفت: 453 شعبه اخذ رأی تمام الکترونیک در چهار شهرستان به تمامی امکانات مجهز شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود ثمینی امروز چهارشنبه در جلسه شورای اداری لرستان گفت: بسیار ضرورت دارد در فرصت باقی مانده تا انتخابات با بهره گیری از امکانات، تلاش خود را بر افزایش مشارکت مردمی در پای صندوق های اخذ رأی متمرکز کنیم.

دست اندرکاران در کمال بی طرفی انتخابات را برگزار کنند وی اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان نظام تمام انرژی خود را برای دلسرد کردن مردم از انتخابات گذاشته اند، وظیفه داریم با حساسیت دو چندان برای مشارکت حداکثری و حضور مردم در انتخابات تلاش کنیم.

رییس ستاد انتخابات لرستان عنوان کرد: تمامی زیرساخت ها و بسترها به لحاظ اجرایی، فنی، عملیاتی و امنیتی با تلاش و همکاری همه جانبه دست اندرکاران امر برای برگزاری انتخاباتی امن، سالم، بی طرفانه و قانونمند در 28 خرداد ماه به خوبی فراهم شده است.

ثمینی تاکید کرد: ناظرین، مجریان و تمامی دست اندرکاران در کمال بی طرفی، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در استان برگزار کنند.

453 شعبه اخذ رأی تمام الکترونیک در چهار شهرستان وی افزود: بر اساس دستورالعمل اعلام شده توسط ستاد ملی مقابله با کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از انتخابات در لرستان/ پیش بینی453 شعبه اخذ رأی تمام الکترونیک

آخرین خبرها از انتخابات در لرستان/ پیش بینی453 شعبه اخذ رأی تمام الکترونیک