ایرانسل امسال هم لوح تندیس زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کردلوح تندیس زرین «اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری»، برای سومین سال پیاپی، به ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه دریافت کننده این لوح تندیس رسید. - اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ایرانسل، چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد آن را دریافت کرد. با اهدای این لوح تندیس، از ایرانسل، اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری و نخستین ارائه دهنده 5G در ایران، به عنوان یکی از پیشگامان عرصه رضایتمندی مشتری در مسیر دستیابی به اهداف ارزشمند اقتصاد مقاومتی و جهش تولید تقدیر شده است. ایرانسل در سال 1399 نیز، برای هفتمین سال متوالی، موفق شده بود تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، دریافت کند. انتهای پیام/ برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |