مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 13:002021-06-16سياسي

رییس جمهور باید در مسیر تحقق فرامین رهبری باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ این پیشکسوت نهضت انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت شهدای مؤتلفه اسلامی که در محل یادمان شهدای هفتم تیر برگزار شد، - محسن رفیق دوست گفت: حرکت ملت ایران در روز جمعه به معنای انتخاب رییس جمهور نیست، بلکه ضمانتی برای هشت سال آینده است که سازنده دهه مهم و حیاتی انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ این پیشکسوت نهضت انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت شهدای مؤتلفه اسلامی که در محل یادمان شهدای هفتم تیر برگزار شد، ضمن بیان خاطراتی از دوران مبارزه و درک محضر رهبر فقید انقلاب مؤتلفه اسلامی را یکی از معجزات امام راحل دانست.

وی در ادامه اظهار داشت: دهه آینده دهه بسیار حساسی در تاریخ انقلاب اسلامی است و کاندید ریاست جمهوری باید یک ویژگی داشته باشد و آن اینکه با رهبر معظم انقلاب همراهی کامل داشته باشد.

رییس پیشین بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی افزود: همه رهبران جهان امروز، معتقدند که زعامت حضرت آیت الله خامنه ای مبتنی بر راستگویی و حقیقت است، وقتی رهبر انقلاب نسبت به سقوط اسراییل هشدار داد سفیر ژاپن در تهران با علم به حقیقت گویی ایشان درپی چگونگی رخ دادن سقوط اسراییل بود، امروز وضعیت اسراییل بیانگر این است که این رژیم اشغالگر به تعبیر رهبری به پایان خود نزدیک شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور باید در مسیر تحقق فرامین رهبری باشد

رییس جمهور باید در مسیر تحقق فرامین رهبری باشد