مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 13:052021-06-16سياسي

دعوت وزیراطلاعات از مردم برای شرکت در انتخابات


وزیر اطلاعات در پیامی با دعوت از مردم برای حضور پر شور در انتخابات سال تاکید کرد: بی تردید شرکت عزتمندانه در انتخابات، آرامش خاطر دوستداران و اراتمندان به این نظام الهی و نا امیدی دشمنان کینه توز را در پی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی به این شرح است : بسمه تعالی واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا ملّت هوشیار و آگاه ایران اسلامی اینک که در آستانه ی امتحان سرنوشت ساز دیگری قرار گرفته ایم، به حول و قوه الهی در روز 28 خرداد ماه با حضوری انقلابی در پای صندوق های رأی حماسه ای جاودان را خلق و سبب شادی روح مطهر معمار کبیر انقلاب شکوهمند اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی) و شهدای جاودانمان را فراهم خواهیم نمود.

تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اهمیت برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری شما ملّت فهیم، نشان از عمق نگاه دوراندیشانه ی معظم له نسبت به واقعیات پیش روی جامعه دارد.

بی تردید شرکت عزتمندانه در انتخابات، آرامش خاطر دوستداران و اراتمندان به این نظام الهی و نا امیدی دشمنان کینه توز را در پی خواهد داشت.

بدیهی است مشارکت گسترده در این انتخابات منجربه افزایش ضریب امنیتی، منطقه ای و بین المللی ایران گردیده و سایه ی نحس تحریم ها را کنار خواهد زد و گشایش اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت وزیراطلاعات از مردم برای شرکت در انتخابات

دعوت وزیراطلاعات از مردم برای شرکت در انتخابات