مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 13:402021-06-16اقتصادي

شناسایی بیش از 184 هزار دستگاه استخراج رمز ارز در یکسال گذشته


از سال گذشته تاکنون 184 هزار و 675 دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز شناسایی شده که مصرف برق آنها معادل 544 مگاوات بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مصطفی رجبی مشهدی در یک پیام تصویری افزود: طی دو روز گذشته نیز بیش از 2 هزار و 600دستگاه غیرمجاز رمزارز کشف و شناسایی شده است.

وی ادامه داد: اوج تقاضای مصرف برق در 24 ساعت گذشته به 59 هزار و 274 مگاوات رسید این درحالی است که نیروگاه های کشور توان تولید 54 هزار مگاوات برق را دارند که فاصله تقاضای مورد نیاز برق با توان تولیدی نیروگاه ها باید از طریق طرح های مدیریت مصرف جبران شود.

سخنگوی صنعت برق از مشترکان خواست که برای جلوگیری از بروزاختلال در شبکه، در ساعت اوج مصرف برق (12 تا 18 ) از بکاربردن وسایل پرمصرف برقی مانند اتو، لباسشویی، جاروبرقی خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سامانه مدیریت و ارزیابی خدمات برق توانیر (سمات) برای اجرای ماده (25) قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، افزایش رضایت ذینفعان و رعایت حقوق شهروندان در نظام اداری راه اندازی شده است و مطابق قوانین، مقررات و ضوابط به شکایت ها و درخواست های مردم در حوزه خدمات برق رسیدگی می کند.

شکایات و درخواست های ثبت شده جهت رسیدگی به شرکت های مرتبط ارسال و پاسخ لازم پس از بررسی از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از 184 هزار دستگاه استخراج رمز ارز در یکسال گذشته

شناسایی بیش از 184 هزار دستگاه استخراج رمز ارز در یکسال گذشته