مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 13:402021-06-16سياسي

برای نظام اسلامی زیبا نیست که مردم دغدغه مسائل اولیه را داشته باشند


آنچه که امروز برای قوام و دوام نظام جمهوری اهمیت دارد حضور حماسی عموم مردم در عرصه انتخابات و انتخاب اصلح و شایسته است.

- نماینده بوشهر گناوه و دیلم در جمع هواداران آیت الله رییسی: برای نظام اسلامی زیبا نیست که مردم دغدغه مسائل اولیه را داشته باشند ایسنا/بوشهر نماینده بوشهر، گناوه و دیلم گفت: آنچه که امروز برای قوام و دوام نظام جمهوری اهمیت دارد حضور حماسی عموم مردم در عرصه انتخابات و انتخاب اصلح و شایسته است.

عبدالکریم جمیری، رییس مجمع نمایندگان استان بوشهردر جمع هواداران آیت الله رییسی اظهار کرد: جمهوری اسلامی نظامی است که به تعبیر مقام معظم رهبری در تاریخ نظام های سیاسی دنیا بیشترین تهاجم را از سوی استکبار جهانی داشته است.

جمهوریت این نظام با تدبیر و هنر امام(ره) در قانون اساسی تبیین و تصویب شد و این جمهور مردم بوده اند که در همه عرصه های حساس در برابر تهاجمات از جمهوری اسلامی دفاع کرده اند.

وی ادامه داد: یکی از میادین حضور جمهور مردم در دفاع از نظام اسلامی، حضور در انتخابات است که تبلور و تجسم این حضور، رای یکایک این مردم عظیم القدر در انتخابات مختلف بوده و همواره دشمنان را نا امید کرده است اما همان کسانی که دایه دار اداره امور جامعه به وسیله مردم هستند، بهترین شکل جمهوری و آزادانه ترین انتخابات را در نظام جمهوری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای نظام اسلامی زیبا نیست که مردم دغدغه مسائل اولیه را داشته باشند

برای نظام اسلامی زیبا نیست که مردم دغدغه مسائل اولیه را داشته باشند