مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 13:452021-06-16سياسي

المیادین: هر چه به جمعه نزدیک می شویم شور انتخاباتی در ایران بیشتر می شود


شبکه خبری المیادین در ویژه برنامه انتخاباتی به استناد اخبار و گزارش خبرنگاران خودش در سطح شهر تهران گزارش کرد که هر چه به روز انتخابات نزدیک می شویم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه خبری المیادین لبنان، در چارچوب ویژه برنامه های خود برای انتخابات ریاست جمهوری ایران، در فاصله دو روز مانده به انتخابات، برنامه هایش را ادامه داد.

مجری المیادین با اشاره به استقرار دو خبرنگار این شبکه در شمال و جنوب تهران برای انتقال فضای انتخاباتی به بینندگان، تأکید کرد، هر چه به روز انتخابات نزدیک تر می شویم، شور و هیجان انتخابات در ایران بیشتر می شود.

  مالک عابده خبرنگار المیادین در تهران گزارش کرد، محسن رضایی در توییترش اعلام کرد که همه فعالیت هایش را لغو کرده و همه به دلیل مراعات قوانین بهداشتی به دلیل شیوع کروناست.

او گفت، برخی ناظران این سوال را مطرح کرده اند که آیا محسن رضایی با این اقدام به شکل غیررسمی اعلام انصراف از انتخابات کرده یا خیر و برخی دیگر می گویند خیر چنین قصدی نداشته است.

  مالک عابده خبرنگار المیادین   خبرنگار المیادین گزارش کرد، اسحاق جهانگیری معاون رییس جمهور ایران که شورای نگهبان صلاحیت او را برای مشارکت در رقابت انتخاباتی احراز نکرده است، (در توییتی) گفته که مردم باید نامزدی را انتخاب کنند که برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المیادین: هر چه به جمعه نزدیک می شویم شور انتخاباتی در ایران بیشتر می شود

المیادین: هر چه به جمعه نزدیک می شویم شور انتخاباتی در ایران بیشتر می شود