مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 14:202021-06-16سياسي

حضور مردم در صحنه مولفه قدرت نظام است


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه دشمن مقبولیت و مشروعیت نظام را هدف قرار داده است، گفت: حضور مردم در صحنه، مولفه قدرت و آبروی نظام است.

- ، حجت الاسلام رضا دیلمی عصر چهارشنبه به مناسبت دهه کرامت در جمع کارکنان این اداره کل اظهار کرد: جامعه ای که روح علوی، نبوی، فاطمی و رضوی نداشته باشد آن جامعه هرگز به بالندگی نمی رسد.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: تغییر ذائقه ها و ترویج سبک زندگی غربی امروز در صدر اهداف فرهنگی جهان استکباری است وی بیان کرد: زندگی که در زیر سایه عنایات حضرات معصومین (ع) باشد آن زندگی پویا، زنده و بالنده است و در کانون چنین زندگی و خانواده ای سلیمانی ها، حججی ها و باکری ها تربیت و رشد پیدا می کند.

دیلمی با بیان اینکه اهلبیت عصمت و طهارت (ع) تجلی اسماء الحسنی هستند، خاطرنشان کرد: سیره زندگی حضرات معصومین (ع) از هر زاویه ای درس و دانشگاه انسان سازی است.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان یادآور شد: امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) این دو برادر و خواهر با قدومشان به ایرانیان، شرافت، هویت، عزت و آبرو دادند.

وی اضافه کرد: آن زمانی که فتنه گران و معاندان دست به دست هم دادند و در جریان واقفیه منکر امامت امام رضا (ع) بودند، حضرت معصومه (س) با تاسی از صدیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در صحنه مولفه قدرت نظام است

حضور مردم در صحنه مولفه قدرت نظام است