مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 18:102021-06-16سياسي

مشکلات نباید موجب قهر مردم با صندوق های رأی شود/ برای دفاع از حرم به میدان می آییم


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به اینکه برخی از مردم می خواهند به واسطه عملکرد هشت ساله دولت روحانی اعتراض خود را با رأی ندادن نشان دهند، - حسین خسروی اسفزار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، در رابطه با اهمیت مشارکت مردم در انتخابات، اظهارداشت: ارکان انقلاب اسلامی ایران سه مورد شامل آموزه‎های دینی، رهبری امام و مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه است.

وی با بیان اینکه تجربه انقلاب اسلامی نشان می دهد جمهوری اسلامی ایران به مردم در صحنه خود افتخار می کند، تصریح کرد: اگر تبلیغات سوء دشمن و ناکارآمدی برخی از مدیران در دوران های مختلف منجر به عدم حضور مردم و کمرنگ شدن حضورشان در صحنه های انقلاب گردد آن روز، روز مصیبت است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس افزود: با توجه به اینکه یکی از ارکان اصلی انقلاب مردم هستند و تداوم انقلاب در کلان کشور بستگی به حضور مردم دارد و اگر نظام اسلامی بخواهد زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) باشد، این امر بدون حضور مردم امکان پذیر نیست و باید به موضوع توجه ویژه داشت.

خسروی اسفزار در رابطه با این سؤال که برخی از مردم می خواهند به واسطه عملکرد هشت ساله دولت روحانی اعتراض خود را با رأی ندادن نشان دهند؟ گفت: پیامبر می فرمایند؛ حکمت و حرف درست و محکم را ولو از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات نباید موجب قهر مردم با صندوق های رأی شود/ برای دفاع از حرم به میدان می آییم

مشکلات نباید موجب قهر مردم با صندوق های رأی شود/ برای دفاع از حرم به میدان می آییم