مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 18:202021-06-16سياسي

بحران آب اصفهان باید یک بار برای همیشه حل شود


در پیام آیت الله رییسی به مردم اصفهان با اشاره به بحران خشکسالی زاینده رودآمده است: ما می دانیم که مشکل، نبود مدیران کاردان و انقلابی برای مدیریت بحران آب است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله اسلامی هستند، مردمی که با پیشینه ای تاریخی و فرهنگ دینی عمیق در طول تاریخ با عزت نفس، خردمندی و ایمان خود، آبروی ایران و ایرانیان بوده اند.

در ادامه این پیام مطرح شده است: اصفهان شهر میرداماد و علامه مجلسی، سرزمین فرماندهان بزرگ دفاع مقدس و دیار شهیدان شاخص است؛ شهیدانی همچون آیت الله مدرس، آیت الله بهشتی، آیت الله اشرفی اصفهانی و سردارانی همچون حسین خرازی، ابراهیم همت و احمد کاظمی، استانی که حجت شهیدان مدافع حرم، یعنی شهید محسن حججی بر تارک پرافتخار آن می درخشد.

در این پیام همچنین تأکید شده است: مردم غیور و عزتمند اصفهانی نه تنها پیشتاز عرصه دفاع نظامی از کشور بوده اند، بلکه در تاریخ پرافتخار ایران، مدال دفاع از استقلال اقتصادی را هم بر سینه داشته و افسران میدان تولید و اقتصاد ایران بوده و هستند.

در گوشه دیگری از این پیام خاطرنشان شده است: این استان دارای ظرفیت های بسیار زیادی از جمله معادن غنی، کارخانه های بزرگ تولید آهن و فولاد، قطب صنعت لوازم خانگی، اراضی وسیع کشاورزی، شرکت های متنوع دانش بنیان و صدها ظرفیت دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران آب اصفهان باید یک بار برای همیشه حل شود

بحران آب اصفهان باید یک بار برای همیشه حل شود