مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 18:252021-06-16سياسي

حضور حداکثری مردم در انتخابات پروژه نفوذ دشمن را خنثی می کند


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات پروژه نفوذ دشمن را خنثی می کند، گفت: دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان هستند.

- رشت- دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات پروژه نفوذ دشمن را خنثی می کند، گفت: دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رضا رمضانی چهارشنبه در وبینار حضور آگاهانه که به همت دانشگاه علمی کاربردی منطقه دو (گیلان، مازندران و گلستان) برگزار شد با اشاره به ضرورت برگزاری نشست های بصیرتی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: آگاهی بخشی در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات، امری ضروری است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با تبریک دهه کرامت، میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) تصریح کرد: کرامت، موضوع بسیار مهمی است که با مسئله انتخابات و مردم نیز ارتباط دارد.

وی با بیان اینکه حفظ کرامت بشری مورد توجه خداوند متعال است، افزود: اکرم از اسماً الهی است و پیامبر (ص) نیز به عنوان کریم به سوی جامعه بشری فرستاده شده است.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه قرآن، درس نامه کرامت است و فرشتگان الهی نیز به عنوان سفرای کریم معرفی شده اند، اضافه کرد: مهمترین وظیفه، حفظ کرامت و جایگاه مردم است که بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری مردم در انتخابات پروژه نفوذ دشمن را خنثی می کند

حضور حداکثری مردم در انتخابات پروژه نفوذ دشمن را خنثی می کند