مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 19:152021-06-16سياسي

از شایعه تا واقعیت ماجرای رای جنگل های آقمشهد ساری


معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری درباره نقض وقف جنگل های آقمشهد ساری، گفت: هنوز هیچ رای در ارتباط با این پرونده صادر نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روستای آق مشهد شهرستان ساری روستایی در بخش جنوبی ساری واقع شده که  به دلیل رای مرجع قضایی نامش بر سر زبان ها افتاده به طوری که ماجرای وقف 5 هزار و 600 هکتار از جنگل های این روستا  آق مشهد ساری و واگذاری آن به یک شخص سروصدای زیادی به پا کرده است.

جنگل های این روستا پس از طی کردن مراحل زیاد اکنون تصمیم گیری در این زمینه در دیوان عالی کشور است که خبرهایی در فضای مجازی مبنی اینکه جنگل و روستای آقمشهد از دست اوقاف آزاد شد و این رای نقض شد شنیده می شود.

براساس آخرین پیگیری ها این ماجرا در  معاونت قضایی قوه قضاییه رسیدگی به پرونده اختلاف بین روستاییان، سازمان منابع طبیعی و سازمان اوقاف در خصوص وقفی بودن بیش از 5 هزار هکتار از جنگل های هیرکانی آق مشهد ساری،در حال رسیدگی بوده است که این روزها خبرهایی مبنی بر پایان وقف این جنگل ها در فضای مجازی دست به دست می چرخد که فتح الله غفاری معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری درباره پایان وقف جنگل های آقمشهد در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: هنوز هیچ رای در ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شایعه تا واقعیت ماجرای رای جنگل های آقمشهد ساری

از شایعه تا واقعیت ماجرای رای جنگل های آقمشهد ساری