مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 19:452021-06-16فناوري

افتتاح نخستین فروشگاه گوگل با امکانات جذاب


نخستین فروشگاه گوگل در راستای تلاش این غول اینترنتی برای تبلیغ محصولات سخت افزاری خود، روز پنج شنبه در نیویورک سیتی افتتاح شد.

- نخستین فروشگاه گوگل در راستای تلاش این غول اینترنتی برای تبلیغ محصولات سخت افزاری خود، روز پنج شنبه در نیویورک سیتی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این فروشگاه در محله چلسی منهتن قرار دارد و تنها چند بلوک با فروشگاه خیابان چهاردهم اپل فاصله دارد.

جیسون روزنتال، نائب رییس کانالهای مستقیم و عضویت گوگل در این باره گفت: گوگل در سال 2016 تجربه راه اندازی فروشگاههای موقتی را آغاز کرد و همان سال تلفن هوشمند پیکسل و اسپیکر خانگی نِست را عرضه کرد.

این شرکت در سالهای بعد دستگاههای سخت افزاری فراوانی معرفی کرد و متعاقب آن فروشگاههای موقتی را عرضه کرد تا درباره انتظارات مصرف کنندگان درباره فروشگاههای کالا بیشتر بداند.

ایوی راس، نائب رییس طراحی، تجربه کاربر و تحقیقات برای طراحی و خدمات گوگل در طول گردش مجازی این فروشگاه توضیح داد: مثل راه رفتن در رویاست.

امیدوارم مشتریان هم همین احساس را داشته باشند.

می خواهیم مشتریان شاد باشند و الهام بگیرند همان طور که من چنین تجربه ای را داشتم.

راس بر برنامه ریزی برای این فروشگاه نظارت داشت و در این باره گفت: مشاهده این که همه چیز کنار هم قرار گرفته است، جالب است به خصوص د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین فروشگاه گوگل با امکانات جذاب

افتتاح نخستین فروشگاه گوگل با امکانات جذاب