مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 03:102021-06-16سياسي

حضور پرشور در انتخابات نقطه استراتژیک و علاج درد مردم است


مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح نقطه استراتژیک و مهمترین علاج درد مردم است.

- قزوین - مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح نقطه استراتژیک و مهمترین علاج درد مردم است.

حجت الاسلام معبودی در گفت وگو با اسلامی انقلاب شرایطی را برای ما به ارمغان آورد که ذیل آن تمام ارکان نظام توسط مردم انتخاب می شوند درحالی که پیش از آن انتخابات در میان مردم جایگاهی نداشت و حاکمیت جامعه به صورت موروثی انجام می شد.

وی با اشاره به موقعیت استراتژیک در جامعه افزود: زمان شناسی و لحظه شناسی در شرایط فعلی جامعه بسیار حائز اهمیت است که البته این مسئله در طول تاریخ نیز وجود داشته است.

وی گفت: در یکی از جنگ ها پیامبر (ص) موقعیت استراتژیک را به چند تن از مسلمانان سپردند و مسلمانان دقایقی صحنه را ترک کردند همان چند لحظه سبب شد تا حمزه یار با وفای پیامبر به همراه 70 نفر دیگر شهید و دندان پیامبر بشکند و اگر رشادت های حضرت علی (ع) نبود قطعاً خسارت های بیشتری وارد می شد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر در جنگ صفین مالک اشتر در کنار خیمه معاویه حاضر شده بود که حیله عمروعاص در خصوص به نیزه گذاشتن قرآن ها نتیجه داد و مسلمانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور در انتخابات نقطه استراتژیک و علاج درد مردم است

حضور پرشور در انتخابات نقطه استراتژیک و علاج درد مردم است