مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 03:252021-06-17سياسي

شورای شهر باید اهل ابتکار باشد/تنها راه نظارت حداکثری کمک گرفتن از خود مردم است


استادیار حقوق موسسه امام خمینی(ره) قم گفت: شهردار مشهد مسابقه طرح و ایده برای نمادها و المان های شهر قرار می دهد و به برترین ها جایزه می دهد و اگر از این ابتکارها در همه شهرها باشد به آن مطلوب می رسیم.

- حجت الاسلام والمسلمین رضا محمدی کرجی، استادیار گروه حقوق مؤسسه آموزشی، تحقیقی امام خمینی (ره) قم در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: یکی از وظایف شورای شهر نظارت بر شهردار و در صورت تخلف عزل آن است که این نظارت باید قوی صورت بگیرد.

  وی گفت: در قدم اول باید آموزش قوی در بین اعضای شورای شهر انجام شود و نحوه نظارت را در اوایل تحویل کار، از شهرهای موفق تر الگو گرفته و از طرق دیگر آموزش ببینند.

  استادیار حقوق موسسه امام خمینی (ره)  تصریح کرد: قدم دوم این است که به نظارت محدود، اکتفا نکرده، از نظارت مردمی کمک بگیرند و به گونه ای باشد که افراد هر موضوعی را درجایی مشاهده کردند بتوانند راحت مطلب را به گوش اعضا برسانند که لازمه اش ارتباط خوب اعضا با مردم است.

  فضای مجازی بهترین بستر برای تعامل شورای شهر با مردم وی در ادامه از اهمیت فضای مجازی یادکرد و گفت: فضای مجازی بهترین محیط برای ارتباط بیشتر اعضای شورا با مردم است، چون هزینه کمتر دارد و شاید روش های حضوری از حوصله مردم خارج باشد؛ البته باید روش های متعدد مثل حضوری، تلفن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر باید اهل ابتکار باشد/تنها راه نظارت حداکثری کمک گرفتن از خود مردم است

شورای شهر باید اهل ابتکار باشد/تنها راه نظارت حداکثری کمک گرفتن از خود مردم است