مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-17سياسي

رصد تبلیغات کاندیداها در روز سکوت انتخاباتی


معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در روز سکوت انتخاباتی «پایان موعد تبلیغات تا روز أخذ رأی» کنترل و رصد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عباس نجفی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در روز سکوت انتخاباتی پایان موعد تبلیغات تا روز اخذ رأی کنترل و رصد می شود.

وی در تشریح قوانین انتخاباتی بیان کرد: با عنایت به اتمام موعد قانونی تبلیغات 24 ساعت قبل از زمان رأی گیری در روز 27 خردادما، هرگونه فعالیت تبلیغاتی کاندیداها در این روز برابر قانون ممنوع است و با ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی که خارج از موعد قانونی اقدام به تبلیغات کنند برخورد صورت خواهد گرفت.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان خاطرنشان کرد: در این روز تمام نامزدها و ستادهای تبلیغاتی اجازه هیچ نوع تبلیغات، برگزاری اجتماع و پخش اعلامیه را ندارند تا مردم بتوانند با آرامش در خصوص انتخاب کاندید اصلح تصمیم گیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: ستادهای تبلیغاتی که در پایان مهلت قانونی اقدام به تبلیغات کنند قطعا به مقررات و ضوابط پایبند نبوده و مستحق برخورد قانونی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد تبلیغات کاندیداها در روز سکوت انتخاباتی

رصد تبلیغات کاندیداها در روز سکوت انتخاباتی