مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-17سياسي

رأی گیری انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه در 458 شعبه الکترونیکی است


رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: انتخابات شورای اسلامی در 458 شعبه اخذ رأی شهر کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد ایمانی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص انتخابات 1400 در استان، اظهار داشت: انتخابات از ابتدای دستور وزیر کشور تا پایان اخذ رأی و شمارش آرا شامل 25 فرآیند است که در انتخابات سنوات گذشته 23 فرآیند را در سطح کشور بین سایر استان ها کسب کنیم.

رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کرمانشاه ادامه داد: امسال براساس تصمیمات اخذ شده انتخابات شورای اسلامی در شهر کرمانشاه به عنوان کلانشهر، در 458 شعبه اخذ رأی به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود.

وی در خصوص نحوه استفاده از صندوق الکترونیکی، گفت: معمولا امروزه اکثر مردم با دستگاه ها و گوشی های هوشمند آشنا هستند و خیلی ها برای تراکنش مالی و بانکی هم از دستگاه عابر بانک استفاده می کنند که تقریبا بستر انتخابات الکترونیک هم شبیه این ها است.

ایمانی خاطرنشان کرد: رأی دهنده در انتخابات الکترونیک کد سه رقمی نامزد را درج می کند که تصویر نامزد را می بیند، البته در شعب افرادی به عنوان راهنما وجود دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی گیری انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه در 458 شعبه الکترونیکی است

رأی گیری انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه در 458 شعبه الکترونیکی است