مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-17حوادث

دستگیری شکارچی دو رأس بز کوهی در سفیدکوه خرم آباد


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری یک نفر شکارچی غیرمجاز که در ارتفاعات سفیدکوه خرم آباد اقدام به شکار دو رأس بز کوهی کرده بود، خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری یک نفر شکارچی غیرمجاز که در ارتفاعات سفیدکوه خرم آباد اقدام به شکار دو رأس بز کوهی کرده بود، خبر داد.

مهرداد فتحی بیرانوند اظهار کرد: در پی اخبار موثق از همیاران محیط زیست، مبنی بر شکار دو رأس بزکوهی در ارتفاعات منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد توسط یک نفر متخلف زیست محیطی، بلافاصله نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره با همکاری نیروی انتظامی و با اخذ دستور از مقام قضایی اقدام به بازرسی از منزل این فرد کردند.

وی تصریح کرد: پس از تفتیش و بازرسی های به عمل آمده از منزل این فرد متخلف، مأمورین موفق به کشف مقداری گوشت شکار و اجزای لاشه این حیوانات شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان خاطرنشان کرد: در این بازرسی یک قبضه اسلحه ام یک، تعدادی فشنگ، یک دستگاه دوربین چشمی و چند عدد کوله پشتی و ادوات شکار کشف و ضبط شد.

فتحی بیرانوند اضافه کرد: با عنایت به قوانین شکار و صید پرونده این متخلف زیست محیطی پس از تنظیم صورت جلسه، جهت بازداشت و صدور رأی قانونی به مراجع قضایی ارجاع و ادوات کشف شده از وی تا صدور رأی قطعی به صورت امانی زیر نظر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچی دو رأس بز کوهی در سفیدکوه خرم آباد

دستگیری شکارچی دو رأس بز کوهی در سفیدکوه خرم آباد